
- Ćwiczenia dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Dziecko z FAS w szkole i w domu
- Pokonaj żywioł 13+
- Podręcznik dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Mówię wam, nie warto – seria 6 filmów profilaktycznych na DVD
- Ćwiczenia dla klasy 5 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Rodzina na piątkę - 5 filmów na DVD
- Tato! Gdzie ja mam te plemniki? Dzieci pytają - rodzice odpowiadają
- .Ćwiczenia dla klasy 6 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Ćwiczenia dla klasy 7 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zdrowo żyć, pięknie żyć. Scenariusze profilaktyczne szkoła podstawowa i gimnazjum
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Zdrowo żyć, pięknie żyć. Scenariusze profilaktyczne szkoła podstawowa i gimnazjum
Zbiór 36 scenariuszy teatralnych dotyczących szeroko rozumianej profilaktyki uzależnień nagrodzonych m.in. przez PARPĘ.
Zagadnienia te można realizować na różne sposoby.Przede wszystkim jednak chodzi o to, by nie moralizować i nie nudzić, ale posługując się pomysłowym scenariuszem i nawiązując do różnych codziennych sytuacji pokazać młodym ludziom, że „lepiej zapobiegać niż leczyć”. Teatr, przedstawienie, scenki dramowe – mogą zdziałać naprawdę wiele...
Zaprezentowane w niniejszej książce scenariusze dają wychowankowi nowe spojrzenie na wiele trudnych problemów i podpowiedź, jak praktycznie sobie z nimi radzić. Dla wychowawcy wiele tekstów może stanowić inspirację do prowadzenia własnych, autorskich zajęć. Opublikowane materiały wskazują na szkodliwe działanie nikotyny, alkoholu czy narkotyków, jak również przemocy i agresji, mediów czy anoreksji.
Dane techniczne
Ilość stron | 244 |
Rok wydania | 2010 |
EAN | 9788389947123 |
ISBN | 9788389947123 |
Autor | Praca zbiorowa |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.