
- Naturalne planowanie rodziny. Metoda objawowo-termiczna według prof. dra med. J. Rotzera
- Tato! Gdzie ja mam te plemniki? Dzieci pytają - rodzice odpowiadają
- W drogę z nami wyrusz, Panie. Sakrame...
- Naturalnie razem. Planowanie rodziny ...
- NPR jest O.K.! Nowy styl życia
- Odkryj skarb
- Pokonaj żywioł 13+
- Nasze dzieci w "dżungli życia".
- Profilaktyka ryzykownych zachowań seksualnych młodzieży. Aktualny stan badań na świecie i w Polsce
- Czy w szkole wolno się całować?


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wpływ alkoholu na organizm człowieka - film DVD
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Filmy dostępne również w wypożyczalni filmów online Rodzina.tv
Założeniem filmu pt. „Wpływ alkoholu na organizm człowieka” jest pokazanie reakcji młodego organizmu na alkohol oraz skutków zdrowotnych, jakie niesie spożywanie go przez młodzież. Film kładzie nacisk na konsekwencje psychiczne i fizyczne picia alkoholu, porusza także ważny temat wpływu alkoholu nie ucieka też od tak ważnych tematów, jak FAS (Alkoholowy Zespół Płodowy).
Czas: 19 min.
„ALKOHOL − ZAGROŻENIA” to seria trzech filmów profilaktycznych, dotyczących problemu spożywania alkoholu przez młodych ludzi. Filmy w klarowny i atrakcyjny sposób przedstawiają informacje na temat alkoholu oraz konsekwencje prawne, psychologiczne i zdrowotne, jakie wynikają ze spożywania alkoholu przez osoby niepełnoletnie.
Filmy są zrealizowane w konwencji filmów popularnonaukowych. Wzbogacone zostały wypowiedziami ekspertów: psychologa, policjanta oraz lekarza. Dodatkowo do każdego z filmów dołączony jest komentarz (materiał pomocniczy) dla nauczycieli. Jest to wypowiedź dr Ewy Tokarczyk, psychologa, kryminologa, wykładowcy Pedagogium − Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie.
Dane techniczne
Format | DVD |
Rok wydania | 2014 |
EAN | 9788389947888 |
Czas | 19:00 min. |
Autor | Wołkowicz Iwona, Wołkowicz Marcin |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.