- Czy w szkole wolno się całować?
- Człowiek spotyka alkohol. Filozoficzne podstawy wychowania do trzeźwości w ujęciu tomistycznym
- Profilaktyka ryzykownych zachowań seksualnych młodzieży. Aktualny stan badań na świecie i w Polsce
- Podręcznik dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Listy od Taty. O seksie i miłości
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne dla klasy 8 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Barbara Charczuk
Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne dla klasy 8 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
Przygotowane na ten rok scenariusze zajęć są skorelowane z programem nauczania, podręcznikiem i ćwiczeniami „Wędrując ku dorosłości” pod red. Teresy Król. Sposób realizacji zajęć inspiruje do odpowiedzialnego podejmowania ważnych osobistych decyzji oraz uświadamia, że każdy sam, przez dokonywane wybory i zachowania, wpływa na kształt swego życia nie tylko dziś, ale i w przyszłości.
Zaproponowane formy i metody pracy służą wyzwoleniu aktywności i kreatywności uczniów. Zaangażowanie umysłowe, emocjonalne, czy przemyślenia natury moralnej pobudzają do refleksji i wyciągania wniosków. Przywołane przykłady i sytuacje pozwalają poznać przyczyny różnych zachowań i lepiej zrozumieć ludzką naturę oraz przyjrzeć się konsekwencjom podejmowanych decyzji. Celem aktywnego uczenia się na zajęciach WDŻ jest nie tylko pogłębienie wiedzy, ale też kształtowanie postaw prorodzinnych, prozdrowotnych i proekologicznych.
Dane techniczne
Autor | Barbara Charczuk |
Ilość stron | 136 |
Format | 165x235 |
Rok wydania | 2018 |
EAN | 9788365217295 |
ISBN | 978-83-65217-29-5 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.