- Zeszyt obserwacji. Metoda objawowo-termiczna wg prof. dra med. J. Rotzera
- Tato! Gdzie ja mam te plemniki? Dzieci pytają - rodzice odpowiadają
- Podręcznik dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Listy od Taty. O seksie i miłości
- Dziecko z FAS w szkole i w domu
- Podręcznik dla uczniów klasy 3 liceum ogólnokształcącego, technikum, szkoły branżowej I stopnia . Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla uczniów klasy 3 liceum ogólnokształcącego, technikum, szkoły branżowej I stopnia . Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Zagrożeni pornografią - film na DVD
- Program dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Rozwój człowieka przed urodzeniem.
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Dorota Kornas-Biela
Publikacja ta jest zestawem materiałów dydaktycznych, zawierających opis rozwoju dziecka przed urodzeniem.
Jej treść odnosi się do kompletu modeli przedstawiających dziecko w kolejnych okresach jego rozwoju prenatalnego: w 4, 6 10, 14, 18. tygodniu życia (co odpowiada 6, 8, 12, 16, 20. tygodniowi ciąży).
Zakłada się w niej, że podstawową wiedzę odnośnie do budowy i funkcjonowania narządów rozrodczych człowieka uczeń zdobywa stosownie do swego wieku na lekcjach biologii.
Modele mają mu unaocznić przebieg ludzkiego rozwoju, a także uświadomić potrzebę szczególnej ochrony kobiety w okresie ciąży oraz rozwijającego się w jej łonie dziecka, ukształtować postawę szacunku do własnego ciała i drugiego człowieka oraz postawę wdzięczności dla rodziców za dar życia.
Dane techniczne
Ilość stron | 46 |
Format | 145x205 |
Rok wydania | 2020 |
EAN | 978-83-65217-49-3 |
Autor | Dorota Kornas-Biela |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.