
- .Ćwiczenia dla klasy 6 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Ćwiczenia dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 5 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 7 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne dla klasy 7 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 8 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Podręcznik dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ty i twój nastolatek. Poradnik dla rodziców
- Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne dla klasy 6 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Program dla uczniów klasy 2 liceum ogólnokształcącego, technikum, szkoły branżowej I stopnia . Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Teresa Król
Program dla uczniów klasy 2 liceum ogólnokształcącego, technikum, szkoły branżowej I stopnia . Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
W obrębie celów i treści nauczania program uwzględnia wymogi wskazane w podstawie programowej. Podkreślone zostały wartości związane z funkcjonowaniem jednostki w społeczeństwie i dotyczą małżeństwa, rodziny, macierzyństwa i ojcostwa. Podjęte są również problemy wieku młodzieńczego, w tym uzależnienia i sposoby radzenia sobie z nimi.
Dane techniczne
Format | 165x230 |
Rok wydania | 2019 |
EAN | 978-83-65217-53-0 |
ISBN | 978-83-65217-53-0 |
Autor | Teresa Król |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.