
- .Ćwiczenia dla klasy 6 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Ćwiczenia dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 5 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 7 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne dla klasy 7 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 8 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Podręcznik dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ty i twój nastolatek. Poradnik dla rodziców
- Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne dla klasy 6 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Program dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Teresa Król
Program dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
Program wychowania do życia w rodzinie dla uczniów klasy IV delikatnie i taktownie wprowadza w zagadnienia funkcji i ról rodzinnych, dojrzewania, przekazywania życia i płciowości człowieka. Nie pomija zagadnień dot. intymności, korzystania z Internetu i dobrego wychowania. Autorzy przygotowali materiał, który może być skuteczną pomocą dla uczniów w zrozumieniu przemian zachodzących między dzieciństwem a dorosłością.
Dane techniczne
EAN | 9788365217141 |
ISBN | 978-83-65217-14-1 |
Ilość stron | 32 |
Format | 235x165 |
Rok wydania | 2017 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.