- Młodzi w sieci. Gra edukacyjna
- Dziecko z FAS w szkole i w domu
- Ćwiczenia dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Saper czyli jak rozminować agresję dla szkół podstawowych
- Szkoła dialogu. Scenariusze i prezentacje multimedialne na spotkania z rodzicami
- Obieżyświat. Twórcze zagospodarownie czasu wolnego
- Zdrowo żyć, pięknie żyć. Scenariusze profilaktyczne szkoła podstawowa i gimnazjum
- Zestaw ćwiczenia+podręcznik+scenariusze Wędrując ku dorosłości kl. 2 szkoły ponadpodstawowej + filmy Zakochany Jasiek Mela
- Wojna światów - aborcja DVD
- Zestaw ćwiczenia+podręcznik. Wędrując ku dorosłości kl. 4 SP
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
The Guidebook to Effective Prevention of Youth Problems
Opis
Pragniemy podzielić się wielką radością, że zostało już wydane angielskieg wydanie naszej publikacji Vademecum skutecznej profilaktyki problemów młodzieży (w całości dostępne pod tym linkiem). Tytuł angielskiego wydania brzmi The Guidebook to Effective Prevention of Youth Problems.Publikacja została wydana przez nowo utworzony European Instititue for Integrated Prevention.
Książka zyskała już serię pozytywnych opinii od międzynarodowych autorytetów w dziedzinie psychologii, wychowania i profilaktyki. Szczególnie cieszymy się z entuzjastycznej recenzji, której udzielił prof. Philip Zimbardo, który jest traktowany jako autorytet nr 1 na świecie, jeśli chodzi o psychologów.
"Nasza młodzież w wielu krajach świata bez powodzenia próbuje radzić sobie z licznymi czynnikami ryzyka w swoim życiu. Na szczęście nowa książka The Guidebook to Effective Prevention of Youth Problems prezentuje skuteczne rozwiązania, a także – co nawet ważniejsze – klarownym językiem przedstawia wiele empirycznie i praktycznie sprawdzonych strategii profilaktycznych! Polecam ją z całego serca każdemu, kto chce wnieść pozytywny wkład w ratowanie serc i dusz następnego pokolenia, jednocześnie ubogacając umysły tych młodych ludzi."
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.