
- Odkryj skarb
- Zestaw ćwiczenia+podręcznik+scenariusze. Wędrując ku dorosłości klasy 3 liceum ogólnokształcącego, technikum, szkoły branżowej I stopnia. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Wędrując ku dorosłości kl. 1 Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne na CD dla uczniów klasy 1 liceum ogólnokształcącego, technikum, szkoły branżowej I stopnia. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Naturalne planowanie rodziny. Metoda objawowo-termiczna według prof. dra med. J. Rotzera
- Zestaw ćwiczenia+podręcznik+scenariusze. Wędrując ku dorosłości klasy 4 szkoły podstawowej. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Zeszyt obserwacji. Metoda objawowo-termiczna wg prof. dra med. J. Rotzera
- Pokonaj żywioł 13+
- Zestaw ćwiczenia+podręcznik+scenariusze. Wędrując ku dorosłości klasy 5 szkoły podstawowej. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Zestaw ćwiczenia+podręcznik+scenariusze. Wędrując ku dorosłości klasy 2 liceum ogólnokształcącego, technikum, szkoły branżowej I stopnia. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Zestaw ćwiczenia+podręcznik+scenariusze. Wędrując ku dorosłości klasy 6 szkoły podstawowej. Wychowanie do życia w rodzinie.






Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Filmowe godziny wychowawcze cz. 1 DVD





Opis
BEZSILNA NIENAWIŚĆ?
Szkolna kłótnia gimnazjalistek kończy sięwyznaniem nienawiści. Film podpowiada, jakradzić sobie na co dzień z czyjąś"bezinteresowną nienawiścią".
Czas trwania: 6'04"
POŚWIĘCIĆ ŻYCIE?
Przypadkowe spotkanie w parku dwójkinastolatków nieoczekiwanie doprowadzado rozmowy o bohaterstwie, ale też o dobrui o poświęcaniu czegoś dla innychw codziennych działaniach.
Czas trwania: 7'31"
CZY DOBRO MOŻNA NARZUCIĆ?
Spór ojca z córką o pójście na imprezę prowadzido rozważań o dobru i właściwych wyborachw życiu człowieka.
Czas trwania: 6'09"
RADUJCIE SIĘ?
Krótka opowieść o zawikłanej, bolesnej rodzinnejhistorii. Wielkanoc staje się okazją do pojednaniapo latach.
Czas trwania: 6'36"
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.