
- Ćwiczenia dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Dziecko z FAS w szkole i w domu
- Pokonaj żywioł 13+
- Podręcznik dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Mówię wam, nie warto – seria 6 filmów profilaktycznych na DVD
- Ćwiczenia dla klasy 5 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Rodzina na piątkę - 5 filmów na DVD
- Tato! Gdzie ja mam te plemniki? Dzieci pytają - rodzice odpowiadają
- .Ćwiczenia dla klasy 6 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Ćwiczenia dla klasy 7 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Młodzi, piękne i niedrodzy... Młodość w objęciach seksbiznesu
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Jacek Kurzępa
Młodzi, piękne i niedrodzy... Młodość w objęciach seksbiznesu
Praca ma nowatorski charakter [...] stanowi znaczący wkład w dotychczasowe ujmowanie złożonych zagadnień prostytucji młodzieży ze zróżnicowanych środowisk społecznych. W warstwie interpretacyjnej obserwowanych i analizowanych procesów zastosowano ujęcie interdyscyplinarne: socjologiczne, psychologiczne, pedagogiczne, antropologii społecznej, nauk o kulturze oraz elementów prawa i medycyny. Należy podkreślić, że ujęcie problematyki prostytucji młodzieży w szerszym kontekście biznesowym (seksbiznes) pozwoliło na ujawnienie wielu nieznanych mechanizmów "rynkowych" (nakład : zysk). Autor sam przyznaje, że musiał zmagać się z nowymi problemami, które w dotychczasowych badaniach nie występowały. Na wyróżnienie zasługuje opracowanie własnej koncepcji wykorzystania do analiz naukowych wyników badań empirycznych, np. obroniona teza o oddziaływaniu "sfery nadmiernych podniet".
Dane techniczne
ISBN | 9788389947284 |
Autor | Jacek Kurzępa |
Ilość stron | 352 |
Format | 165x235 |
Rok wydania | 2012 |
EAN | 9788389947284 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.