- Zeszyt obserwacji. Metoda objawowo-termiczna wg prof. dra med. J. Rotzera
- Tato! Gdzie ja mam te plemniki? Dzieci pytają - rodzice odpowiadają
- Podręcznik dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Listy od Taty. O seksie i miłości
- Dziecko z FAS w szkole i w domu
- Podręcznik dla uczniów klasy 3 liceum ogólnokształcącego, technikum, szkoły branżowej I stopnia . Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla uczniów klasy 3 liceum ogólnokształcącego, technikum, szkoły branżowej I stopnia . Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Zagrożeni pornografią - film na DVD
- Program dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Ćwiczenia dla uczniów klasy 1 liceum ogólnokształcącego, technikum, szkoły branżowej I stopnia . Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Teresa Król, Magdalena Guziak-Nowak
Ćwiczenia dla uczniów klasy 1 liceum ogólnokształcącego, technikum, szkoły branżowej I stopnia . Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
Przystępna forma przekazu ćwiczeń umożliwia przyswojenie i zapamiętanie przez nastolatków pojęć, nazw i terminów z psychologii komunikacji, biologii i socjologii. Poszczególne rozdziały dotyczą spraw fundamentalnych: wzajemnych relacji, więzi i wartości, które są praktykowane w domu rodzinnym. Kolejne tematy to: emocje, uczuci i sposób ich wyrażania. Świętowanie rodzinne to kolejne zagadnienie związane z kulturą i rodzajami odpoczynku. Autorzy nie pomijają też aktualnych treści dot. Internetu i gier komputerowych.
Dane techniczne
Rok wydania | 2019 |
EAN | 9788365217417 |
ISBN | 978-83-65217-42-4 |
Autor | Teresa Król |
Format | 165x235 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.