
- .Ćwiczenia dla klasy 6 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Ćwiczenia dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 5 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 7 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne dla klasy 7 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ćwiczenia dla klasy 8 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
- Podręcznik dla klasy 4 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.
- Ty i twój nastolatek. Poradnik dla rodziców
- Scenariusze lekcji i prezentacje multimedialne dla klasy 6 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie.


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Ćwiczenia dla klasy 8 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Teresa Król
Ćwiczenia dla klasy 8 szkoły podstawowej. Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie
Wiele ćwiczeń umożliwia młodzieży poszukiwanie odpowiedzi na pytania związane z odkrywaniem własnej tożsamości, kształtowaniem hierarchii wartości i określeniem celów życiowych. Quizy, ćwiczenia „prawda–fałsz”, testy, mapa mentalna, gra planszowa, fragmenty bloga, scenki sytuacyjne – to propozycje dla nastolatków z klasy VIII. Ćwiczenia są poprzedzone materiałem merytorycznym korelującym z kolejnymi rozdziałami podręcznika.
Dane techniczne
Ilość stron | 88 |
Format | 165x235 |
Rok wydania | 2018 |
EAN | 9788365217288 |
ISBN | 978-83-65217-28-8 |
Autor | Teresa Król |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.